?

Log in

No account? Create an account
Operation this-will-most-likely-end-badly is a go!
a really hot geek
Gonna try this for a while 
9th-Mar-2009 12:55 am



  • 01:32 @emomuffin dude that movie was waaaay too long! #
  • 01:34 @emomuffin eh i wasnt that impressed #
  • 01:39 @emomuffin you headed to bed anytime soon? #
  • 12:46 @gossy16 oh man, hope you feel better soon *hugs* #
  • 12:47 @speccygeekgrrl i hate it so much! #
  • 12:49 @moorishflower ouch! you ok? *kisses it* #
  • 12:50 @Zachluvsstripes meee tooo!! i'm so tired! #
  • 12:50 ugh *kicks daylight savings* #
  • 14:24 only 4 eps of heroes left?!?! gah. #
  • 14:27 @frozenfoxfire well yeah, but i'm talking about this season heh. then hiatus. #
  • 14:42 @blind_fanatic really? every place i looked only has 4 more listed. thank god. i was about to cry! #
  • 15:05 wooo both of my prompts got written! :D #
  • 15:06 @speccygeekgrrl oh i love that pic on the bottom right hehehe ;) #
  • 15:06 @icalynn om nom nom! what did you order? #
  • 16:45 yaaay I'm writing! :D #
  • 16:46 @Mabetini hell yeah! :D #
  • 17:37 i'm getting carried away with the length of this fic lol #
  • 17:38 @doubleshiny anon. but its getting kinda long lol. i might have to just post in in my journal for length lol. who are you on lj again? lol #
  • 17:38 @Mabetini thank you darling! :D #
  • 17:38 @ilaam i keep getting different numbers from people lol #
  • 17:39 @moorishflower omg me too LOL. #
  • 17:40 @moorishflower this was going to be my second comment hahaha. #
  • 18:55 @speccygeekgrrl oh twin!fic <3 #
  • 20:41 @emomuffin that was quite cute actually lol. did u get my DM? #
  • 22:13 meh, someone posted the prompt i was working on. #
Automatically shipped by LoudTwitter
Felix- to the left
This page was loaded Feb 24th 2018, 4:16 pm GMT.