Captain of the Innuendo Squad. (brandinsbabe) wrote,
Captain of the Innuendo Squad.
brandinsbabe

From Twitter 11-20-2010


  • 01:01:13: i need a new nailpolish color on my nails. ideas?
  • 01:03:00: <33333 RT @xnursexnaughtyx: "What's wrong son? Got rattlers in your stomach?" #Farscape
  • 01:10:21: aaahh how exciting! http://twitpic.com/38eebt
  • 01:12:51: also i made muffins. fuck yeah. http://twitpic.com/38ef5t
  • 01:15:25: oh whoops, missed my 49,000th tweet a little bit ago. i told @suckit_nerds i'd def make it to 50,000 by new years. think it's gonna happen.
  • 01:15:34: yep. #twitterwhore
  • 01:19:57: club music down the block, shut up.
  • 04:24:50: i have an amazon giftcard. i think i'm finally gonna get the kryolan uv dayglo color palette. i'm not good with water based, but i need it.
  • 07:37:12: oh john barrowman. never change.
  • 08:29:57: laptop is acting weird DDD:
  • 10:03:46: i keep forgetting it's saturday. woe.
  • 10:16:42: not really tired, but i guess some sleep should try and happen.
  • 10:34:23: my bedroom smells like chocolate from the ch. chip muffins I made. heh.
  • 10:36:55: ok gnight for realsies.
  • 17:09:08: I'm tryina figure out how I'm gonna get to the airport at the ass crack of dawn on Thursday morning. hopefully Erik loves me a ton.
  • 17:27:35: Sunday is major cleaning day. it's been months and this place is a fucking mess.
  • 17:47:06: man, if the buffalo airport had free wifi I'd just camp out there all wed night and then I wouldn't worry about thurs morning. haha
  • 17:54:59: echelons refresh is really annoying. but it doesn't freeze up as much as twitter app. hmm.
  • 17:55:53: echofons. lol. but thankyou autocorrect for the 30 seconds to mars reference.
  • 18:15:39: Nathan Petrelli, you're so sassy.
  • 18:21:18: my tweet count is going down. I might have to punch someone in tha face.
  • 18:27:03: wow gorgeous! RT @EverythingNYC: City scape with tie dye Empire State Building. http://twitpic.com/38lc5t via @setjeff
  • 18:29:04: 69% hehehe
  • 18:54:58: haha can you tell I'm so over buffalo?
  • 19:12:58: i want some cheese. i'm pretty sure i have some, so it's a good day.
  • 23:01:46: i'm listening to christmas music rn. so excited.

Tweets copied by twittinesis.com

Subscribe

  • (no subject)

    Not going to dragon con this year is such a fucking bummer. Mostly for the friends and the hang outs, and just the whole atmosphere of the thing.…

  • lesbians and bisexuals

    I think this is really important, so I'm putting it here for my reference and for others, too. The original video is 'What lesbians think about…

  • (no subject)

    When its one thirty AM and I'm trying to figure out whether to continue my Orphan Black rewatch or start rewatching Terminator: The Sarah Connor…

  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 0 comments