?

Log in

No account? Create an account
Operation this-will-most-likely-end-badly is a go!
a really hot geek
Tweets for Today 
12th-Jun-2011 03:00 am


  • 03:01 lol i only just checked my phone from when i woke up. OOOPS MISSED TEXTS. #
  • 03:25 sleeps. <3 #
  • 03:44 @suckit_nerds yaaaay!!!! :D #
  • 03:47 @suckit_nerds omg epic times!!! I was thinking about sdcc and how much I missed you! #
  • 03:49 @suckit_nerds fuck yeeeeah I'm so there. I can be ur handicap sister #
  • 03:53 @suckit_nerds ahaha this is true. #
  • 03:55 ok sleep for realsies! night <3 #
  • 12:12 Allentown art festival this weekend! woo #
  • 12:16 ugh I'm so tired. I don't get it. I've been sleeping normal. #
  • 12:37 i dreamt about the warblers last night. it's a sign. #
  • 13:16 @eserei27 like, late afternoon? is that ok? #
  • 13:18 @eserei27 yep that works! #
  • 13:21 @eserei27 yay! #
  • 13:44 @dref22 @eserei27 she's already got me there to look out for... #
  • 15:31 art festival time! #
  • 15:56 Allentown art fest. Yay twitpic.com/5a735a #
  • 16:48 Accordion people! twitpic.com/5a7qre #
  • 17:22 haha some lady thanked me for having purple hair. #
  • 17:26 @icalynn @eserei27 haha i sleep normal hours now, i hope you're prepared! #
  • 17:26 well that was fun enough. i miss going with all my friends like we always did, but the times are a changing. #
  • 17:37 I'M SO THIRSTY. AHHH. #
  • 17:39 @eserei27 @icalynn @suckit_nerds DUUUHHHHH #
  • 17:41 oh my god you guys, i walked so much i can't even stand up right now. #
  • 18:00 @eserei27 oh my god, don't even. D: #
  • 18:00 DOGS DDDDDDDD: #
  • 18:01 omg could katee be any hotter? really? #
  • 18:02 @Kent_Stark KATEE SACKHOFF? FROM BATTLESTAR GALACTICA? YOU DONT KNOW HER? SHAME ON YOU CRAIG. #
  • 18:03 @Kent_Stark robot6.comicbookresources.com/wp-content/uploads/2009/05/katee-sackhoff.jpg #
  • 18:03 @eserei27 DDDDDDDDDDDDDDDD: #
  • 18:04 @Kent_Stark WEIRDO. #
  • 18:04 @eserei27 YOU BETTER. SRSLY I WILL DIE. #
  • 18:05 i will marry her one day. really, i will. twitpic.com/5a8ntg #
  • 18:05 @Kent_Stark YES. YES SHE WAS. SHE WAS IN TWO BBT EPISODES ACTUALLY. #
  • 18:06 @flying_monkees @Kent_Stark yeah i just retweeted it and then commented on it like 5 mins ago. thats what the fuss was about. #
  • 18:07 @Kent_Stark the first one was where she was in the tub, the second was where she was in her bsg uniform with george takai i think. #
  • 18:07 @Kent_Stark fuck yeah! everyone should ship us! #
  • 18:09 @Kent_Stark hahahaha i have a feeling, but tell me anyway #
  • 18:10 @Kent_Stark @flying_monkees almost making out! ALMOST twitpic.com/5a8ltq #
  • 18:11 i need a new twitter pic. this one is hot, but i need to change it up, man. #
  • 18:12 @Kent_Stark haha I KNEW IT. uuughhh. i will beat it out of her this week. lol #
  • 18:12 @Kent_Stark i know, right? they need to make out for real. #
  • 18:15 @Kent_Stark yeah i should go find them and do it! #
  • 18:17 @Kent_Stark WITH MICHELLE AND KATEE? HELL YEAH. TRIPLE KISS. #
  • 18:23 @Kent_Stark I WANNA BE THERE FOR THAT TOO #
  • 18:35 i love you, david anders #
  • 18:53 aww all the cute little gay pride lj vgifts :D #
  • 18:59 allergiessss. killing me again. this is only the beginning, isn't it. ugh. #
  • 19:02 Support Gay & Lesbian Pride Month, add a #twibbon to your avatar now! - twb.ly/a2r8hP #
  • 19:03 Show your support for the @NOH8Campaign by adding a #NOH8 @Twibbon to your avatar now! twb.ly/en0nKR #LGBT Please Retweet! #
  • 19:07 WHEN'S THAT JACK COLEMAN MOVIE COMING ON, YOU GUYS. AND BY YOU GUYS I MEAN @dref22 #
  • 19:09 @dref22 YAY I CAN'T WAIT! I SHOULD CHECK IF I HAVE THAT CHANNEL. #
  • 19:09 yo, what's with tweetdeck lagging again??? i do not want to move back to echofon on my desktop. gaaah. #
  • 19:18 @eserei27 should I bring a towel? do you have sunscreen? #
  • 19:18 I CAN'T WAIT. bit.ly/knt8zU @GetGlue #RockTheHouse #
  • 19:19 @QuestionAnders She is not!!! #
  • 19:20 @eserei27 ohmygod i should wash stuff. i dont have time haha. IE. I'M TOO LAZY RN. #
  • 19:21 i wanna do a warblers design on my nails, but i painted them electric purple already last night. which... kinda is like blue! haha #
  • 19:22 @eserei27 i dont have a swim towel, just a regular stupid towel. i CAN DRY OFF ON THE GRASS. b) yay suncreen. 3) THANKS! :D #
  • 19:23 i was gonna do a regular glee one, but they all look stupid and i can't do the slushie splatter without a stencil. #firstworldproblems #
  • 19:24 @Aelora its a deepish purple so i can still do red and have it be almost like the blue and red!!! haha #
  • 19:24 @eserei27 you don't want to watch me roll around all wet??? :( #
  • 19:24 @icalynn OMG WILL YOU?? YAY! #
  • 19:25 haha i suck. i have nothing. i'm such a vagabond. #
  • 19:26 @Aelora omg! that would be epic. #
  • 19:30 @icalynn @Aelora ooh we do?? awesome. the merch is ridic expensive. like, $40 for a warblers tshirt?? A T-SHIRT??? lol #
  • 19:33 @Aelora @icalynn everywhere i looked said the tie is supposed to be in our VIP bags, so fingers crossed! #
  • 19:45 i keep meaning to check my words with friends and then i get utterly distracted. XD #
  • 19:46 @dref22 tweetdeck is killing me! #
  • 20:09 @Kent_Stark unfff twitpic.com/5aa4dw #
  • 20:28 @tehAlz omg there you are! dang! #
  • 20:30 @tehAlz yaaaah #
  • 20:40 @tehAlz why is today wasted? u sick? #
  • 20:42 @tehAlz you can still do thinks the rest of the day! don't hate on one half cause you missed the other :P #
  • 20:44 @tehAlz what more was there to do in the morning? #
  • 20:48 @tehAlz places start closing there at 11am? dangggg :P #
  • 20:49 yaaaaay! RT @SpoilerTV: #Misfits - Season 3 - Set Photos dlvr.it/Vz95m #repost #
  • 21:12 Hmm. well ok then. #
  • 21:20 @neyshamelissa ugh im so jealous!!!! #
  • 21:31 @neyshamelissa i knooooooow. i wish i was there. #
  • 21:50 FUCK. i was in the middle of copying a cd and i moved my laptop so it screwed up. #
  • 21:54 @icalynn hey did you ever check for single ladies for me? #
  • 21:54 @Silverjedi331 which? #
  • 21:59 omg fireworks down by the harbor! i can see them from my window! #
  • 22:01 @Silverjedi331 oMGGGGG YESSSSSSS #CowboyBebop #
  • 22:02 @Silverjedi331 for both?? yeah man thats maaaad good. #
  • 22:07 so excited for glee live! bit.ly/a6SZlN @GetGlue #GleeCast #
  • 22:08 @Silverjedi331 yeah i was trying for an #SGA costume but i figured i'd need food and stuff instead XD #
  • 22:09 @tehAlz IM EXCITED FOR YOUR FACE. WHEN WILL I SEE IT #
  • 22:11 @Silverjedi331 i dont have the pants D: i have the boots and the top and one of the patches. i have that badge you got me too. #
  • 22:12 I earned the Eyepatch Lady sticker on @GetGlue! bit.ly/l2bttp #
  • 22:19 @Silverjedi331 is that where you got it? how much was shipping? idek what size to get anymore lol #
  • 22:20 I AM SUCH A BOGAN. UGH. i just want to afford food and a pair of pants altogether. this shouldn't be hard. #
  • 22:21 @eserei27 ugh i juuuust packed mine up or i'd be able to look at them and help! #
  • 22:21 @eserei27 they all look like noah's though lol . GUNS. #
  • 22:22 yesterday was thursday, today it is friday. we so excited... oh, wait. no. #
  • 22:24 @Silverjedi331 mk. ugh i have black pants that kinda work with it, but not a black top. i have all mismatched parts of a perfect outfit lol #
  • 22:25 @anythingshedoes LOL! ilu #
  • 22:27 @eserei27 JUST LIKE MY DICK #
  • 22:27 @anythingshedoes yessssssss! #
  • 22:27 @ilaam ahaha i was making fun of the song. #
  • 22:28 NEW YORK, NEW YORK, IT'S A WONDERFUL TOWN. I LOVE NEW YORK. #
  • 22:30 @eserei27 I AM. GOD. SUCK IT. #
  • 22:30 @eserei27 should i bring my phasing peter? im always so scared of losing him cause he's extremely rare!! #
  • 22:31 @icalynn @eserei27 I KNOW, BUT... BUT... YOUR DOG BETTER NOT EAT HIM. #
  • 22:31 @icalynn @eserei27 haha i started packing my big bag... but i dont think i need it. idek. #
  • 22:33 @icalynn @eserei27 but he's only half invisible! #
  • 22:35 @icalynn HEY. SINGLE LADIES. #
  • 22:38 @icalynn there's no version of it?? there has to be! #
  • 22:41 @icalynn hahaha you said you would! #
  • 22:44 @icalynn thats bullshit man. lol #
  • 22:45 @icalynn yeah i just watched the vid. all beyonce. that bitch. #
  • 22:46 @tehAlz ALL LOVE! #Fringe #
  • 22:51 toronto is so close. i wish i could have gone to that one! #gleelive #
  • 23:01 @tehAlz i wish you could just come heeeeere #
  • 23:33 my beautiful @suckit_nerds and I. instagr.am/p/FlBIT/ #
  • 23:41 @suckit_nerds ME TOO BB. I CANT WAIT TO HAVE OUR FACES TOGETHER AGAIN. #
  • 23:44 @suckit_nerds BEST DAY EVERRRR #
  • 23:48 i'd kill for some chinese food rn. #
  • 23:56 ugh i was gonna watch glee, but now i wanna watch fringe. ahhhh #
  • 01:08 @suckit_nerds THANKS BB!! #
  • 01:09 UGH THIS FUCKING CAR DOWN THE BLOCK AT THIS COUNTRY BAR. YOU ARE NOT COOL WITH YOUR REVVING ENGINE. SHUT THE FUCK UP. #
  • 01:30 @suckit_nerds GOD WHERE HAVE YOU BEEN #
  • 01:37 @suckit_nerds OH THAT SOUNDS MORE PRODUCTIVE THAN LOOKING AT MILO. NOT. #
  • 01:38 @suckit_nerds I BET. #
  • 02:04 i'm rly looking forward to being in a pool the next few days. #
  • 02:35 uuugh i really wanna go back to vegas! it's so weird that out of all the places, that's the one i want to go back to the most. #
  • 02:36 @icalynn omgggod can we go back!?!?!?! haha #
  • 02:36 @icalynn its so weird that i loved it there so much haha #
  • 02:37 @icalynn i know, i should have stayed longer!! i wish we could go before i found a job that would keep me where i am. #
  • 02:39 @icalynn blah i know. #
  • 02:42 @icalynn yeah i'm hoping next year i wont be a vagabond LOL #
Automatically shipped by LoudTwitter
Felix- to the left
This page was loaded Nov 16th 2018, 1:38 pm GMT.