January 13th, 2005

Felix- to the left

ugh i swore i wouldnt do this but here it is



You Are 27 Years Old



27





Under 12: You are a kid at heart. You still have an optimistic life view - and you look at the world with awe.

13-19: You are a teenager at heart. You question authority and are still trying to find your place in this world.

20-29: You are a twentysomething at heart. You feel excited about what's to come... love, work, and new experiences.

30-39: You are a thirtysomething at heart. You've had a taste of success and true love, but you want more!

40+: You are a mature adult. You've been through most of the ups and downs of life already. Now you get to sit back and relax.





ew i wanna be 15
  • Current Music
    xfiles on tv
Felix- to the left

la di da

i feel so blah today. i still have to write about our trip to nyc but i dont have the brain capacity to do it. school starts next week. im feeling excited and also blah about it. i still need to add one more class so i can get full financial aid but i have no idea what to add. fuckers.

so here is that ABC meme thing everyone is doing. i do these things when i feel blah lol

A – Accent: ive been told i dont have one. not even a nyc one.

B - Breast size: depends on the bra 38 DD or 40 D haha

C - Chore you hate: cleaning the kitchen

D - Dad's name: ruben jara

E - Essential make-up item: black eyeliner

F - Favorite perfume: calgon...the purple one lol

G - Gold or silver: Silver

H - Hometown: new york, ny...manhattan

I - Insomnia: most of the time

J - Job title: loser

K - Kids: Noooo

L - Living arrangements: living with my bf

M - Mother's birthplace: Hungary

N - Number of apples you've eaten: wtf. um....100? lol

O - Overnight hospital stays: not me. but i stayed overnight waiting to see what happened with vito that one time *shudder*

P - Phobia: spiders. scary little children

R - Religious affiliation: not really sure at this moment

S - Siblings: little sister, older half sister

T - Time you wake up: depends. when there is school, usually early 7ish. when there is nothing to do...2-4ish lol

U - Unnatural hair colors you've worn: fire engine red, turquoise, pink, purple. haha almost all the rainbow

V - Vegetable you refuse to eat: broccoli

W - Worst habit: cutting

X - X-rays: arm, teeth, back, butt bone ;)

Y - Yummy foods you make: um..ravioli? lol i can make a good taco and these spinach wrap things

Z - Zodiac sign: libra
  • Current Music
    stargate sg-1
Felix- to the left

i wasnt gonna do this either...lol

Post the first sentence of the first posting of each month in your LJ and that's your "year in review"

January: so i finally have time to sit down at my computer and write, we dont have internet at home anymore so i am trying to get in a few sentences whenever i can

February: saturday night beth and katie came over, i got some shrooms from michelle and it turned out they were shit.

March: so sunday night mike came over

April: i am so tired of drama

May: this weeken was fantastic

June: i am so tired... damn, and hungry, im trying not to eat though cause i am getting so fat.

July: so liz and patrice came over before cristina went to class, but she just dropped off her paper and came back

August: so lets see...saturday i made plans with a bunch of people so i had to figure out a way to combine them but i really only wanted to hang out with ken at that point so i met up with him and we hung out here a little andd then we headed over to the cont where we were supposed to meet mike, kevin and jill who i dont think ever showed up.

September: its september 1st!!! yay finally

October: but i fear,i have nothing to give, i have so much to lose here in this lonely place...

November: so maybe now i can sit down and write the huge post ive been putting off.

December: sooo tuesday i met up with vito after class and we went to see the spongebob movie.
  • Current Music
    CSI