Captain of the Innuendo Squad. (brandinsbabe) wrote,
Captain of the Innuendo Squad.
brandinsbabe

  • Mood:

survey snatched from switchanmorata

cause i havent done one of these in ooooh so long.

LAST PERSON WHO..

Slept in your bed: me
Saw you cry: vito
Made you cry: ha vito
Spent the night at your house: chris im sure.
You shared a drink with: mikey and michelle
You went to the movies with: my sista silverjedi331
You went to the mall with: my sister
Yelled at you: hmmmmm people dont yell at me anymore
Sent you an e-mail: brigids lj reply


HAVE YOU EVER...

Said "I love you" and meant it: Yes i have
Yelled: haha yeah
Fought: yeah
Danced naked: hmm probably
Wish you were the opposite sex: yeah i have. i hate all these damn emotions. and my period.lol
Had an imaginary friend: when i was really little hehe

RANDOM...


Spring or fall: fall
Are you bored: a little
Last noise you heard: the fan. its so damn loud
Last time you went out of the state: last weekend
Things you like in a girl/guy: eyes and hair
Do you have a crush on someone: always!
What book are you reading now: hahahaha oh your serious. i dont read lol.
Worst feeling in the world: being alone or yeah loss
What is the first thing you think when you wake in the morning: oh god why???
How many rings before you answer: i dont ever answer. i hate phones. leave a message bitch. then ill call back if i like you.

If you could have any job you wanted, what would it be: a muthafuckin rockstar!!!
Are you a lefty, righty or ambidextrous: righty
What's under your bed: a drawer with stuff and my double ended vibrating dildo!!! lol ;p
Current Age: 21
Siblings: 1 and a half
Location: buffalo, ny at times nyc
Piercings: Ears, nose, tongue, lip <---im so proud of that one!! :)

THE EXTRA STUFF...

Do you do drugs: yeah but i try not to.
Do you drink: yes
Who is your best friend: mike and brigid
What kind of Shampoo and Conditioner do you use: dove. which blows. it does nothing it says it does. losers
What are you most scared of: having my heart broken. being alone when i know the person i love is out there and doesnt want me. getting killed
What clothes do you sleep in: tank top and undies
Where do you want to get married: i have this image of these beautiful church and then this thing outside. i dunno.
If you could change anything about yourself what would that be: oh geez here we go. lol. i would change my fattness and my social anxiety.
Who do you really hate: no one, really. maybe george bush. <---agreed whole heartedly. and dave. the drug guy. fucker. and dwayne maybe. yeah. fucker #2

Been In Love: oh yes
Are You Timely Or Always Late: i try VERY hard to be ontime. usually am
Do You Have A Job: oh blah no.
Do You Like Being Around People: no not really. i guess it depends on who it is.
Are you for world peace: yeah of course. but hows that gonna happen with stupid bush trying to change the constitution and all that. fucker.
Are you a health freak: ha.no. i try a little. very little lol
Have you ever loved someone you had no chance with: ooooh yes. gay guys are just too damn hot.
Have You Ever Cried Over Something/Someone of The Opposite Sex Did: oh man. haha. yes. yes yes yes yes.
Ever Liked a close boy/girl Friend: yes. WAY too much.
Are You Lonely Right Now: yeah :(
Ever Afraid You'll Never Get Married: yes. very.
Do You Want To Get Married: yeah i do. i didnt always think so but i do. not in the boring way. but in the i love you so much i wanna spend my life to you. and be commited to you.
Do You Want Kids: probably not. they annoy the shit out of me and might end up in a closet.

IN THE LAST 48 HOURS, HAVE YOU...

Cried: yeah a lot
Bought Something: nope.
Gotten Sick: oh my god ive been so fuckin sick the past few days :(
Said I Love You: yesss
Wanted To Tell Someone You Loved them: yeah
Met Someone New: nope
Moved On: nooo :\
Talked To Someone: yeah
Had A Serious Talk: yeah. ugh. these make me sad. love is stupid. lol ok no its not stupid just frustrating
Missed Someone: yes
Hugged Someone: yeah i guess
Kissed Someone: today no. 48 hours? yeess
Fought With Your Parents: nope
Dreamt About Someone: yes KEN! damn boy infiltating my dreams.
Had a lot of sleep: not really. especially for being sick


IN THE PAST YEAR HAVE YOU...


Kissed someone: oooh yes
Subscribe

  • (no subject)

    Not going to dragon con this year is such a fucking bummer. Mostly for the friends and the hang outs, and just the whole atmosphere of the thing.…

  • lesbians and bisexuals

    I think this is really important, so I'm putting it here for my reference and for others, too. The original video is 'What lesbians think about…

  • (no subject)

    When its one thirty AM and I'm trying to figure out whether to continue my Orphan Black rewatch or start rewatching Terminator: The Sarah Connor…

  • Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 0 comments