?

Log in

No account? Create an account
Operation this-will-most-likely-end-badly is a go!
a really hot geek
i waited and waited.... 
11th-Feb-2005 06:09 pm
i just wont this skirt on ebay



how fuckin hot is that ;)
Felix- to the left
Comments 
11th-Feb-2005 11:14 pm (UTC)
It's SO you!
11th-Feb-2005 11:20 pm (UTC)
hehe yay :)
11th-Feb-2005 11:40 pm (UTC)
Sssssssmokin' !!
12th-Feb-2005 12:00 am (UTC)
:)
12th-Feb-2005 12:05 am (UTC)
omg. i have that in black with all black trims...
amazing hot.
now im jealous bc it comes in other colors! hahaha.
ill have to lookout for it now on the ebay.
:)
12th-Feb-2005 12:23 am (UTC)
yeah i have it in black too lol. but i needed it in red!!! i wanted it in purple but i couldnt find it. so this one will do. i love it so much!! :)
(Deleted comment)
12th-Feb-2005 12:22 am (UTC)
$30. not to bad. i have a black one almost like it i got for $45 in the store.
12th-Feb-2005 12:42 am (UTC)
Oooooh you must take photos ;)
<3
12th-Feb-2005 12:44 am (UTC)
i shall!!! :)
12th-Feb-2005 02:56 am (UTC)
That is a hell of a piece of cloth.
Absolutely beautiful.

Yay for meeting you!!!!
<3.
Come to class once in awhile and sit near me.
12th-Feb-2005 03:51 am (UTC)
thank you!

And it was great finally meeting you too! <3 i have an assload of friends in that class. well...like 5. lol but ill sit with you and rocco and try to entice everyone else to sit with us with our beauty. sound good?
12th-Feb-2005 06:11 am (UTC)
I told you, you would win it. :P I'm never wrong.
12th-Feb-2005 11:01 am (UTC)
hehe yay :) i cant wait to get it. its so damn cute.
12th-Feb-2005 02:03 pm (UTC)
awww that's so cute!
12th-Feb-2005 08:23 pm (UTC)
thanks!!
This page was loaded Apr 19th 2018, 12:09 pm GMT.