?

Log in

No account? Create an account
Operation this-will-most-likely-end-badly is a go!
a really hot geek
sittin around campus 
21st-Mar-2005 03:46 pm
I am so tired i feel like im gonna die. and vito wants to go work out. lol. i just need some chocolate, some bed, and some stargate monday.

this going back to school thing is bullshit.

this is what i get for staying up till all hours squueeeing with my friends online. *headdesk*
Felix- to the left
Comments 
21st-Mar-2005 08:56 pm (UTC)
please come on AIM once in awhile.
thank you.
21st-Mar-2005 08:58 pm (UTC)
i gotta make a new sn. there are some people on there i dont care to talk to anymore and im getting bored of that sn lol.

sorry im never on there :( everyone hates me for it
21st-Mar-2005 09:22 pm (UTC)
I'm nearly always online, cuz I don't have a life. Feel free to constantly bug me at all hours of the day/night, I like it! :)
22nd-Mar-2005 02:34 am (UTC)
yay i will definitly always look for you when i get on messenger. im usually so wrapped up in some fic i just forget to sign on lol
(Deleted comment)
22nd-Mar-2005 12:58 am (UTC) - Re: yummy chocolate!
LOL. yeah its a pain in the ass. i was so dead today. i was going up and down the halls with my bf complaining and saying "this is such crap!" lol.

late nights definitly are too fun :D
22nd-Mar-2005 01:24 am (UTC)
I called you last night!!
22nd-Mar-2005 02:05 am (UTC)
ahh you did! i havent checked my phone for days cause no one calls me anymore lol. whats up hun?
22nd-Mar-2005 04:58 am (UTC)
Your don't get online, and give a nigga a call sometime. Before I beat you with my weave.
This page was loaded Oct 20th 2018, 10:26 am GMT.