?

Log in

No account? Create an account
Operation this-will-most-likely-end-badly is a go!
a really hot geek
must be weak ankles or something :p 
24th-Mar-2005 01:59 pm
i wanna get a cute pair of spring sandals with heels, but im 22 and i cant, for the life of me walk in heels. you should see me try to walk in them, i look like a baby penguin or something. its so sad. but i want pretties!!!
Felix- to the left
Comments 
24th-Mar-2005 07:06 pm (UTC)
*shakes head sadly*

I can't walk in real heels either, and I'm 18. I get the ones that have a slightly larger surface area, otherwise I may end up tripping over anyone within a five mile radius.

Sucks that all the really pretty shoes have the super steep heels!
24th-Mar-2005 09:14 pm (UTC)
yeah i get the large surface area ones too hehe. but every once in a while (a very small while) i wanna dress up and look like a girly girl hahaha
24th-Mar-2005 07:53 pm (UTC)
haha me too.. i saw pumps with heels, panterprint and pink, goddamned those babies were beautiful and only 20euros (thats about 20 dollars too) but i can't walk on them :( we should get together and practice haha
24th-Mar-2005 09:14 pm (UTC)
hahaha that would be SO fun! :D
24th-Mar-2005 07:55 pm (UTC)
If I wore heels, I'd be more likely to trip on a grain of dirt and break my ankle than actually look good. I can't for the life of me wear them. They are dangerous. I think a man created heels a long time ago when he feared women might somehow take over, and by making the shoes really pretty, they successfully distracted women by giving them an task they can never fully accomplish - wear gorgeous shoes, look good, and not fall on their faces all at the same time.
But they are pretty!! I want some!!
24th-Mar-2005 08:13 pm (UTC)
hahaha that's a great theory
24th-Mar-2005 09:13 pm (UTC)
LOL i love you :D

yeah thats why i cant wear them. i trip on absolutely nothing. i twist my ankles. i cant walk more than 4 steps in them without something going wrong. oh god im so glad im not the only person with this problem. lol. i dont feel so bad anymore. :D
24th-Mar-2005 08:13 pm (UTC)
Ha Ha you walking like a baby penguin would be so cute! You should do it all the time!
24th-Mar-2005 09:08 pm (UTC)
LOL nooooo it would not be cute, and be very unsexy haha
24th-Mar-2005 08:22 pm (UTC)
lol im the same way they are cute but id never be able to walk in them!
24th-Mar-2005 08:35 pm (UTC)
All my heels are thick, I don't like skinny heels even though I can walk fine in them, they just feel weird. Plus in thick heels I can actually run and stuff because I'm pretty active in the summertime.
24th-Mar-2005 09:57 pm (UTC)
heel width has nothing to do with it for me...my ability to walk is based proportionately on how many straps it has to how high the heel is
if someone wants me to walk in 5 inch slide ons, they have another thing coming.
25th-Mar-2005 12:04 am (UTC)
i wish thats what it was for me. for me its the wobblyness. i wobble with a high heel no matter how many straps lol
24th-Mar-2005 10:15 pm (UTC)
Hot Topic has these hot pink heels that I want sooooo badly but I don't have anything to wear with them.
25th-Mar-2005 04:23 am (UTC)
ooh i think i saw those!
24th-Mar-2005 10:20 pm (UTC)
Maybe you could try some low heeled ones, with the larger heel? I can't walk in heels either. My foot is too wide for one thing. blah.
25th-Mar-2005 04:22 am (UTC)
yeah i can walk in low ones with wide heels. the cuter ones are always higher though. and they make my fat legs actually look nice lol
25th-Mar-2005 01:00 am (UTC)
i cant walk in them either, nor would i want to!!
25th-Mar-2005 04:37 am (UTC)
I'm...old..older than dirt....36...37....seriously can't remember..how fucking sad is that? and, I can't walk in heels. When I try, it looks like something from a Mel Brooks movie...it's that bad and funny.
25th-Mar-2005 06:18 am (UTC)
When you walk in heels you need to make sure your weight goes onto the heel first and then you put doen the front of your foot. If I weren' 3000 miles away I'd give ya some walking lessons. They make shoes with these cute iddy bitty little heels, less then an inch, get some of those and trai youraself to walk in heels. They're a good start because you feel more secure. It also helps to add some sway to your walk when wearing heels.
This page was loaded Sep 20th 2018, 1:06 am GMT.