?

Log in

No account? Create an account
Operation this-will-most-likely-end-badly is a go!
a really hot geek
YES! 
9th-Jul-2005 08:00 pm
i got an A in my class!!! i got an A! woooo!!!



even though i was finishing my final the morning it was due after drinkin and drugin for brigids 21st. haha


i got an A!!
Felix- to the left
Comments 
10th-Jul-2005 12:05 am (UTC)
wooo!!! congrats!!!
you're so great! just on top of the world :D
10th-Jul-2005 12:11 am (UTC)
Congrats *huggles*
10th-Jul-2005 01:20 am (UTC)
thanks!! :D
10th-Jul-2005 12:16 am (UTC)
wahooo... in my summer class I got a C... ekk. Psh. I'm off that dean's list for sure now.
10th-Jul-2005 01:19 am (UTC)
oh man dont worry. i usually get C's during the year lol
10th-Jul-2005 12:53 am (UTC)
Yayyyyyyy! I'm happy for you hun!!! ::does happy dance for you::. I am so glad you hung out last night, I missed you so much, and I love spending time with you!!
10th-Jul-2005 01:16 am (UTC)
thanks hun :)
it was good to see you last night too!!
10th-Jul-2005 01:56 am (UTC)
See I'm a GOOD influence :) hehe congrats I knew you'd kick ass, you're really good at what you do
10th-Jul-2005 02:18 am (UTC)
hehe yay! thanks hun :)
10th-Jul-2005 02:00 am (UTC)
Because you're good at what you do. GOOD GIRL. I am so proud of you. ♥
10th-Jul-2005 02:17 am (UTC)
hehe thanks hun :)
10th-Jul-2005 02:03 am (UTC)
Congrats sweetie *Huggles*
10th-Jul-2005 02:17 am (UTC)
thanks :)
10th-Jul-2005 02:24 am (UTC)
Yay! Congrats!
10th-Jul-2005 02:54 am (UTC)
thanks hun :)
10th-Jul-2005 03:02 am (UTC)
Congrats, I am so glad you did so well you have worked very hard for it and you deserve it!:)
10th-Jul-2005 07:30 am (UTC)
thanks so much :)
10th-Jul-2005 04:30 am (UTC)
hotness.

congrats, darling.
10th-Jul-2005 07:29 am (UTC)
thank you sweetness :)
10th-Jul-2005 04:43 am (UTC)
Congratulations, hon!

Also, is the Alanis acoustic album out now??
10th-Jul-2005 04:50 am (UTC)
thanks!

and yeah its out at starbucks. i dunno when the general release is though. late july i think
10th-Jul-2005 06:21 am (UTC)
Woo-hoo! A's rock. :)
10th-Jul-2005 07:22 am (UTC)
yes finally an A lol.
that icon rocks!! hehe
11th-Jul-2005 04:04 am (UTC)
*ruffles Sheppard's pink hair*
10th-Jul-2005 06:34 am (UTC)
*squees* CONGRATS!!!
10th-Jul-2005 07:21 am (UTC)
thanks darling!! :D
11th-Jul-2005 12:21 am (UTC)
Congrats!!
This page was loaded Dec 4th 2020, 4:46 am GMT.