?

Log in

No account? Create an account
Operation this-will-most-likely-end-badly is a go!
a really hot geek
tis the season. 
15th-Jul-2005 07:18 pm
ok im becoming more and more aware that i just cant keep up with all the people on my flist especially now that the fandom is gonna be buzzing and i know there will be millions of posts. so.....

its time for a cut. ugh. i hate cuts. i do. but i have too many people on here and some i dont even know or dont even know if you care or this and that. some of you are safe, you probably know who you are by now. and the rest....muahahaha

so comment if you wanna stay!!!
Felix- to the left
Comments 
15th-Jul-2005 07:20 pm (UTC)

I AM GOING TO DIE OF SQUEEAGE TONIGHT!

*bounces around, wriggles dances!*

*twirls!*
**Falls over from suspense!**

15th-Jul-2005 07:24 pm (UTC)
AHHHHHH i know!!! i cant barely contain myself!!! ahhhh!!
and shit, you knew you were safe ;)
15th-Jul-2005 07:26 pm (UTC)
I wanna stay!! Always like reading your LJ :)
15th-Jul-2005 07:33 pm (UTC)
of course you stay! you are a sg1 buddy ;)
15th-Jul-2005 07:34 pm (UTC)
I wanna stay :)
15th-Jul-2005 07:43 pm (UTC)
of course you stay! :D
15th-Jul-2005 07:38 pm (UTC)
keep me!

coming out to play tonight?
15th-Jul-2005 07:52 pm (UTC)
ill keep you!!! :D

i dunno if im going out. i want to but me and brigid are trying to decide what to do. we dont have rides so thats the problem :\
15th-Jul-2005 07:38 pm (UTC)
I WANNA STAY!!!!!!
16th-Jul-2005 07:22 pm (UTC)
oh yes! you can stay!
15th-Jul-2005 07:40 pm (UTC)
I want to stay!
15th-Jul-2005 07:51 pm (UTC)
your stayin!
15th-Jul-2005 07:54 pm (UTC)
I'm hoping I'm safe coz i enjoy your comments on my journal and I do enjoy readin ur journal too
16th-Jul-2005 07:21 pm (UTC)
oh yes you are definitly safe :)
i love you lots!
15th-Jul-2005 08:11 pm (UTC)
keep me keep me
15th-Jul-2005 11:59 pm (UTC)
you shall be kept. i didnt know you still read this thing lol
15th-Jul-2005 08:12 pm (UTC)
keep me keep me!!!
/bounces/
15th-Jul-2005 11:57 pm (UTC)
of course! i love you! :D
15th-Jul-2005 08:20 pm (UTC)
Don't ditch me... please? I like you. *puppy dog eyes*

I know what you mean though, my Friend's page is a mess, I don't even know half the people :P
15th-Jul-2005 11:56 pm (UTC)
i wouldnt ditch you for the world! i love you tons :D
15th-Jul-2005 08:21 pm (UTC)
you can keep me on here if you'd like
15th-Jul-2005 11:56 pm (UTC)
yess i would! we are gonna be good friends next semester i just know it!
15th-Jul-2005 08:27 pm (UTC)
PLEEEZE KEEP ME!!! :D
15th-Jul-2005 08:42 pm (UTC)
ill keep you!!!!:D
15th-Jul-2005 08:58 pm (UTC)
I want to stay
15th-Jul-2005 08:59 pm (UTC)
So will Erica, but she's in Massachusetts so keep her too!!
15th-Jul-2005 09:09 pm (UTC)
Keep me :)
15th-Jul-2005 11:54 pm (UTC)
sure :)
15th-Jul-2005 09:17 pm (UTC)
Would love to stay! But I realize I'm a fairly new friend, so wouldn't be offended if you wish to downsize.:)
15th-Jul-2005 11:53 pm (UTC)
no i like you! you stay!
Page 1 of 3
<<[1] [2] [3] >>
This page was loaded Aug 15th 2018, 3:36 pm GMT.