?

Log in

No account? Create an account
Operation this-will-most-likely-end-badly is a go!
a really hot geek
coughing up a lung, cameras and phones. 
31st-Jan-2006 05:26 pm
i woke up this morning with a cough so painful i had tears streaming down my face. and i can feel it in my lungs. woo. i tried to get an appointment at the health center all day and they kept telling me to call back to check if anything opened up but it didnt. so i was just on campus all day. i met up with vito for lunch. he tried to explain some math to me and then we talked about school and stuff. it sucks when we say goodbye. ugh. he keeps telling me we should hang out on the weekends and stuff, but i dont know. it was so uncomfortable at his house to begin with, and now...it would be even worse. so i dont know if i wanna deal with that.
thhhhheeeennn i met up with rocco and sophia...my loves. and we hung out till they had class. they made me feel better.

now i just feel like i wanna die, but if i sleep now i know i wont be able to sleep later. so im gonna stay up and watch NCIS or do my homework. whichever prevails. heh.

i got my new phone today. its really cute, and im happy with it. its a camera phone too. awsome. not as awsome as rocco's new fucking GORGEOUS camera...ha. im so jealous. i need to start saving up hehe. so yeah, my phone...i dont wanna activate it yet cause i love my old one lol. i have separation anxiety with everything :p

this sickness better go away soon cause its way too painful and i neeeeed to go to all my classes without question. its gonna be insane.
Felix- to the left
Comments 
31st-Jan-2006 07:34 pm (UTC)
I'm sorry you're sick. :\ Feel better soon! ::hugs::
31st-Jan-2006 09:06 pm (UTC)
thanks hun! sorry i havent been around. ive just been...well, sick lol. ;)
(Deleted comment)
31st-Jan-2006 09:05 pm (UTC)
oooh good luck on your psych exam! what class are you takin?

hazmat suit hug...hehe. so cute :D thanks!
31st-Jan-2006 07:53 pm (UTC)
I know exactly how you feel. I have a nasty cough that is taking my lungs and destroying them and it hurts, gah I also have a hell of an ear ache and I think I have an ear infection. *feel better.*
31st-Jan-2006 09:02 pm (UTC)
yeah i can feel my ears starting to hurt too. ugh. this sucks. time for antibiotics lol.

i hope you feel better too!!
31st-Jan-2006 08:31 pm (UTC)
Meep! Get better soon hun!

*sends lots of love...and porn*
31st-Jan-2006 08:57 pm (UTC)
thanks darling!! :D

yay porn! sounds good *runs off to read some fic*
31st-Jan-2006 09:26 pm (UTC)
i want his camera so bad and i miss you terribly.
la luna and broadway joe's tomorrow?

come on AIM.
31st-Jan-2006 10:02 pm (UTC)
ugh i know i want it too!!
and yeah i havent seen you in ages. boo.

lol did you not just read my post? ....im sick as hell. no going anywhere :\
unless there is a miraculous healing lol.
31st-Jan-2006 09:37 pm (UTC)
awww *hugz* I hope you are feeling better :)
31st-Jan-2006 09:59 pm (UTC)
thanks hun :D
1st-Feb-2006 11:22 am (UTC)
*huggles* Hope you get well soon!!!
1st-Feb-2006 05:32 pm (UTC)
thanks hun! :D
xo
2nd-Feb-2006 12:26 pm (UTC)
gah, so sorry you're not feeling well. i had that happen to me last winter. it's rough!

when you're better.... i need a couple of banners and i was hoping to wheedle my way into your affections sufficiently to bribe you into making them for me. :))

write me when you're better!

2nd-Feb-2006 02:07 pm (UTC)
hey sorry i havent been checking my other email lately. i keep forgetting about it. but its actually easier to reach me through lj lol. so yeah ive been feeling a bit better.

i would love to make banners for you, like i said before i just need you to tell me exactly what you want each of them to say, and if you have pics in mind that would be helpful too. also, is there a specific size they have to be?

im glad to hear from you!! :D
xo
2nd-Feb-2006 02:28 pm (UTC) - yay
glad you're a bit better. take it easy. herbal tea is good.

should i send the pics for the banners to your email addy?

2nd-Feb-2006 02:47 pm (UTC) - Re: yay
send them to sculder13@yahoo.com :)

tea sounds like a good idea!! so how have you been?!
xo
2nd-Feb-2006 02:49 pm (UTC) - Re: yay
i sent them just this minute. ;)

i'm fine, no worries. planning my retirement LOL

This page was loaded Jul 17th 2018, 10:48 pm GMT.