Captain of the Innuendo Squad. (brandinsbabe) wrote,
Captain of the Innuendo Squad.
brandinsbabe

Gonna try this for a while




  • 00:41 aw man, i'm getting sick. this is soooo not good right now :( #
  • 04:30 Well you know what Jim, it is not my fault that you bought a house to impress Pam. That is why carnations exist. #
  • 05:24 @doubleshiny LOL that's awesome. I'll have to use that sometime ;) #
  • 05:46 omg i realy need to go to bed. wtf self. #
  • 06:07 i love going to bed when everyone else is getting up :p hopefully that wont be the case very soon! *crosses fingers* #
  • 13:28 it's friday the 13th again! how awesome is that! :D #
  • 13:32 @emomuffin hey where are you!??!? :D #
  • 13:36 @speccygeekgrrl no such thing! #
  • 13:47 @ladywilde yay *hugs* miss you! #
  • 13:49 DUDE I had THE MOST amazing dream about zachary quinto last night *happy sigh* #
  • 15:52 it's another random music day! woo! #
  • 16:06 @wendilynnmakeup hehe great angle!! that does not look like a sylar coat though!! :O #
  • 16:15 @doubleshiny yeah seriously. *tries not to die* #
  • 17:50 vortex has eaten my life. i went to bed at 730 this morning lol #
  • 17:51 maybe i should check out this new facebook? i havent been there in like weeks lol #
  • 19:00 sometimes i still just want to ask A/S/L? mostly A. #
  • 19:00 @Doc_C Pi day <3 #
  • 19:13 OMFG....one hour BSG tonight, and two hour series fucking finale next week. i'm kinda dying already. *cries* #
  • 21:03 omg bsg im crying already. #
  • 22:01 @stardustmemory i really cant. im already dying. i cant stop crying! omg. #
  • 22:02 stop saying series finale! stop! my heart stops every single time! #
Automatically shipped by LoudTwitter
Subscribe

  • (no subject)

    Not going to dragon con this year is such a fucking bummer. Mostly for the friends and the hang outs, and just the whole atmosphere of the thing.…

  • lesbians and bisexuals

    I think this is really important, so I'm putting it here for my reference and for others, too. The original video is 'What lesbians think about…

  • (no subject)

    When its one thirty AM and I'm trying to figure out whether to continue my Orphan Black rewatch or start rewatching Terminator: The Sarah Connor…

  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 0 comments