?

Log in

No account? Create an account
Operation this-will-most-likely-end-badly is a go!
a really hot geek
Gonna try this for a while 
19th-May-2009 12:56 am



  • 13:28 @MegganW omg i love that song soooo much. #
  • 13:29 what up kids? #
  • 14:27 @flying_monkees aww i love that pic. he's all supa srs. heh #
  • 14:46 omg i have actual ~plans~ tomorrow. rawr. #
  • 15:38 @flying_monkees meh. yeah i guess. #
  • 15:41 @flying_monkees what? lol #
  • 16:27 @flying_monkees i was talking about the plans i had made lol. there's a little thing you can click to see what the person replied to heh #
  • 17:04 LULZ. "Chris Pine Explains Zachary Quinto Bromance | Chris Pine : Just Jared" ( tinyurl.com/peqfh7 ) #
  • 17:37 @Doc_C ok, just reply to mohinder though :) #
  • 17:39 @Doc_C oh if you're not feeling well its cool then. we'll figure it out! *hugs* #
  • 17:43 @Doc_C yay :D hope you feel better hun <3 #
  • 20:07 LULZ! RT @innfusion: What Is JJ Abrams Trying To Tell Us? - ow.ly/7GkX #
  • 20:34 Mmmm i cooked dinner tonight and it was gooood. now for the pistachio pudding :D #
  • 20:45 OMG you guys, look at this Lost gif hahaha i41.tinypic.com/34xg6qo.jpg #
  • 21:03 @paxlux one of my friends journals. no clue where she got it from. i'll have to ask heh. isnt it FAB!?!? HAHAHA #
  • 21:50 And now for the star trek version of the Lost gif hahahaha bit.ly/B2197 #
  • 22:25 OMG!!! Glee looks so good!!! i wasn't gonna check it out but kfjaijdqdja!! :D :D #
  • 22:47 @Cells_Shader oh i know! why does know one else know that you can check what the person replied to!? lol #
  • 22:48 give me four words...1..2..3.. go! #
  • 22:49 @ilaam that's kind of lame. not gonna lie lol. #
  • 22:50 @Cells_Shader no one else. woooow. epic spell fail! #
  • 22:50 @Doc_C eggplant?! *snicker* oh this is gonna be a good one. #
  • 22:51 @speccygeekgrrl cow...hehe. got fringe on the mind? :D #
  • 22:59 @jhummrich honestly we're not used to any "big fights" lol. they did the same thing with the last peter/sylar fight. i wasn't surprised thou #
  • 23:00 @ilaam especially them :D #
Automatically shipped by LoudTwitter
Felix- to the left
This page was loaded Jun 23rd 2018, 8:04 am GMT.